~~~iTs Meee~~~

~~~iTs Meee~~~

Saturday, September 29, 2012

its been a while..

its been a while x update blog aku neh~ 
dah bersarang berkulat berlabah labah pun~ errr~ berlabah labah? defakk is that?
sape careee~ haha
diam diam dah nak habis tahun da~ 
5 bulan da aku keje ngn epic~ 
byk bnde yg da berubah.. life aku kerja aku..
the most biggest things yg berubah hidup aku~
aynn dah xde da skunk~ just me alone alone and alone..
so aku tetap teruskan hidup aku~

sibukkan diri dgn kerja~ kadang2 deret 1 bulan kje~ jumaat sabtu pun aku balun~
aku x boleh kalau dok saje cmtu.. mg bnde2 lepas akan dtg balik.. and it make me sick~
totally sick~ demmit~ aku x suka kalau ade bnde yg lame di ingat balik~ 
aku pun x thu mne salah aku smpai bole jadi cmni~

mane salah silapnye mg aku x npk~ 
mgkin dah xde jodoh~ macam yg aynn slalu ckp~
so i just admit the pain and move on~
mg aku dah xde life skunk~
bgun pkul 6 pagi pergi kerja smpai lewat 10 11..
balik mndi tido~ 
hari hari mcm tu~
kdang2 bwk keter rase macam nak ngis je~ 
tp ajim kan kuat~ mne bole nagis~ hahaha

so far aku xde la empty sgt~ sbb ade kwn2 kt tempat kerja~
bole hang out lunch and after work~
at least xde la dok sedih sgt mcm dlu~ 
maybe kadang2 lepak x smpai pun 30 minit~
but for me its more than enough..
bole gelak smpai keras perut~
dah cukup buat aku suka..

mg aku benci hidup yg cmni~
sumpah~ 
mne silap aku aku pun x thu~ 

sy akan senyum selagi boleh senyum walaupun terpaksa~


until we meet again peeps..



No comments:

Post a Comment