~~~iTs Meee~~~

~~~iTs Meee~~~

Saturday, February 25, 2012

come back

hello blogger..
dah berkurung aku x update blog neh~
tibe-tibe hari ni terbukak hati aku nak update blog..
ape kne pun x thu~
mungkin korang x update sgt kehidupan aku sekarang cmne kn..
its totally change..
i meet someone..
aynn amaya~
sumpah lain dari yg pernah aku kenal..
skunk ni dah dekat 5 bulan aku ngn die~
aku dah berjanji ngn diri aku she's the last woman that i want..
i want to marry her..
sme bnde pasal die aku suka..
ape yg die buat aku x pernah amik hati..
mg kerenah tu mcm budak kecik~ klu depan mata dah me kne trik pp tuh~
syg syg.. jauhnye kite kan?
jgn risau.. jauh dimata dekat dihati..
mungkin skarang kita susah..mana tahu satu hari nanti kita dekat..
merajuk dia..mengada dia aku x pernah pun anggap tu satu beban..
biasalah perampuan nk perhatian..
ngn mak ayah x tunjuk semua tu..sebab ape? sebab dah besa~ so boypren jugak la tempat die nak buat sme tuh~ its ok aku x kesah pun..
cme biasa lah kadang2 ada bnde yg x puas kan hati..
contoh kne tinggal ke ape ke..
ade bnde yg kite x boleh nak elek..
so aku harap aynn boleh paham keadaan aku sekarang cmne..
aku tersangat sygkan kau aynn~ jom lah kawin jgn la tgu 5 thun lagi lmbt tuh~
hugkisshugkiss aynn amaya~

No comments:

Post a Comment