~~~iTs Meee~~~

~~~iTs Meee~~~

Wednesday, November 10, 2010

sorry.....:|

hurmmm..
almost 2 night i cant sleep..
otak da hang..mate pom hang x leh ttp..
so ape ag ak nk buat??
perlu kew ak merayu lagi??
or just i wait n see..??
ya allah..
bg la petunjuk mu ya allah..
ak da x thn lagi..
jika aku benar tlg la tnjuk kn kebenarannya..
ckup la..
ak mg da leh nk pk ppe da..
final ak da xnk pk da...
npe mst ble ak nk final jew..ade bnde besa nk timbul??
manusia ni mg x sempurna..
kdang2 kita lakukan kesilapan..
hari ni kpale ak skit sgt2..
penadol da abh da 12 bijik ak telan..tp kpale ni dok skit ag..
kang migrain ssh plak..
ptg td smpat blik umah jap..blik2 tros bring kt peha umi..
bring jew..
prasaan nk ngis tu ade..tp aku thn..xnk umi rsau kn ak..
nk sgt ak ngis kt peha umi..
npe la nsb ak ni mlg??
ak ni djadikan utk ape??
utk wt org bhagia??
tp aku??
aku??
ape yg ade ngn aku??
xde ppe azim..
cme yg ade hati ko yg slalu kne bling cam bola..
ak lebih suke tgok org yg aku syg hepy..biar lah aku yg skit..
ak x kesah..biar aku ngis kt dlm hati dari org lain yg npk..
da lah..mlz da nk ckp..
mg ak da xthu nk wt cmne ag..
just serah kn kt allah..bg aku petunjuk..
jika kita ikhlas allah akn bantu kita..
ak redha jew skunk ni..
sabar azim..ko bkn sorang yg pns baran..igt blik cmne ko bgon dlu..
just remenber..cpe yg tmn kn ko mse kop jtuh dlu..bgon sorang2...cpe yg tmnkn??
hurmmm..
xpe la guys..
ak nk kua dlu..
skunk ni pom da kt kol 2.40 pg da..
ak nk kua nk tenang pkiran dlu..
g pantai pom bleh gak mse ni..
see u later...
assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment